2019 Μάρτιος

pexels-photo-1470170

29 Μαρ: ΜΥΘΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

«Για να αδυνατίσω αρκεί να μειώσω τις θερμίδες».
Πρόκειται για υπεραπλούστευση, πιστεύουν τώρα οι επιστήμονες. Το αδυνάτισμα δεν είναι μία απλή υπόθεση αρνητικού ισοζυγίου θερμίδων, αλλά μία κατάσταση που επιβάλλει σύνθετη και πολυπαραγοντική προσέγγιση. Άλλωστε, δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι σε μερικά άτομα το φαγητό ασκεί και την ψυχολογική λειτουργία της διαφυγής ή της υποκατάστασης. Επομένως, ναι μεν η πρόσληψη θερμίδων είναι ο κρίσιμος παράγοντας για το αδυνάτισμα, αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζουν κι άλλοι παράγοντες, όπως η ποιότητα των επιλεγόμενων τροφών και ο τρόπος που τρώμε. Πρόσφατα μάλιστα, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία παροτρύνει τα παχύσαρκα άτομα να μην ασχολούνται με τη σχολαστική μέτρηση των θερμίδων αλλά να επικεντρωθούν στην εκμάθηση και στην εφαρμογή ενός υγιεινότερου τρόπου διατροφής.

pexels-photo-264636

05 Μαρ: ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ SUPER MARKET ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΙΤΑ

Είδη αρτοποιίας: Παξιμαδάκια, φρυγανιές, ψωμί μπαγκέτα, ψωμί ολικής άλεσης, ψωμί του τοστ, ψωμί σίκαλης.
Είδη κρεοπωλείου: Κιμάς γαλοπούλας, κιμάς μοσχαρίσιος, μοσχάρι φιλέτο, κοτόπουλο μπουτάκια, κοτόπουλο φιλέτο, χοιρινό ψαρονέφρι
Είδη μαναβικής: Ακτινίδια, γκρέιπφρουτ, καρότα, κρεμμυδάκια φρέσκα, λάχανο, μανταρίνια, μαρούλι, μήλα, μπανάνες, πατάτες, πορτοκάλια, σπανάκι ή/και χόρτα διάφορα.