Athens, Greece
211-4076204

8 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

pexels-photo-1300526

Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του, δυστυχώς για όλους μας. Καλά περάσαμε, καλά φάγαμε, καλά ήπιαμε, καλά βάλαμε και μερικά κιλά. Οι περισσότεροι σκέφτονται ότι από την Δευτέρα αρχίζουν την γυμναστική. Αλλά έρχεται η Δευτέρα, η Τρίτη, η Τετάρτη………και πάμε στην επόμενη Δευτέρα.

Ας δούμε λοιπόν τις κινήσεις μας.

  1. Φόρεσε αθλητική φόρμα και παπούτσια. Ξεκλείδωσε αυτήν την τεράστια βαριά πόρτα που την φυλάει ο δράκους του καναπέ και βγες έξω.
  2. Μην τα παρατήσεις από την πρώτη φορά επειδή δεν έχασες κατευθείαν δυο κιλά.
  3. Δεν είναι ανάγκη να τρέξεις όλο τον ντουνιά από την πρώτη μέρα. Βάλε μικρούς εφικτούς στόχους όπως π.χ. περπάτησε για 15 λεπτά την πρώτη φορά και για 20 την δεύτερη.
  4. Βρες καλή παρέα.
  5. Άκουσε την αγαπημένη σου μουσική.
  6. Σκέψου ότι η εβδομάδα έχει 168 ώρες και για την υγεία σου πρέπει να αφιερώσεις μόνο 3. ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
  7. Η γυμναστική δεν είναι μόνο το γυμναστήριο, είναι και η βόλτα στο βουνό, το κολύμπι, το μπάσκετ κ.λ.π
  8. Κάνε οπωσδήποτε έξι φορές και θα αρχίσεις να βλέπεις τα πρώτα αποτελέσματα στο σώμα και στην ψυχολογία σου

 

Καλή αρχή.

Related Posts