Athens, Greece
211-4076204

Άσκηση και φυσική κατάσταση-Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνουμε την εβδομάδα σύμφωνα με μελέτες του Harvard.

pexels-photo-4473622

Η τακτική άσκηση, κάθε μέρα, αν είναι δυνατόν, είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας. Βραχυπρόθεσμα, η άσκηση βοηθά στον έλεγχο της όρεξης, στην τόνωση της διάθεσης και στη βελτίωση του ύπνου. Μακροπρόθεσμα, μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου, διαβήτη, άνοιας, κατάθλιψης και πολλών καρκίνων.

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων προτείνουν τα ακόλουθα:

Για ενήλικες όλων των ηλικιών Τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας αερόβιας άσκησης, όπως γρήγορο περπάτημα ή 75 λεπτά σκληρής άσκησης, όπως τρέξιμο (ή ισοδύναμο μείγμα και των δύο) κάθε εβδομάδα. Δεν πειράζει να χωρίσετε την άσκηση σε μικρότερα τμήματα εφόσον το καθένα διαρκεί τουλάχιστον 10 λεπτά. Προπόνηση δύναμης που λειτουργεί σε όλες τις μεγάλες μυϊκές ομάδες – πόδια, γοφούς, πλάτη, κοιλιά, στήθος, ώμους και χέρια – τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα. Η προπόνηση δύναμης μπορεί να περιλαμβάνει ανύψωση βαρών, χρήση ζωνών αντίστασης ή ασκήσεις όπως push-ups και sit-ups, στις οποίες το σωματικό σας βάρος παρέχει την αντίσταση.

Για παιδιά σας προτείνω τουλάχιστον 60 λεπτά σωματικής άσκησης την ημέρα, τα περισσότερα από τα οποία πρέπει να αφιερώνονται στην αερόβια άσκηση. Τα παιδιά πρέπει να κάνουν έντονη άσκηση και προπόνηση δύναμης, όπως push-ups ή γυμναστική, τουλάχιστον τρεις ημέρες κάθε εβδομάδα.

Και μην ξεχνάτε ότι όταν γυμνάζεστε συστηματικά μικρές ατασθαλίες επιτρέπονται….

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα επικοινώνησε μαζί μου!

 

Related Posts