Athens, Greece
211-4076204

ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ IQ ΣΑΣ …….

006 (1)

IQ-δίαιτα

Για βελτίωση της πνευματικής απόδοσης και αύξηση της μνημονικής ικανότητας

Το στρες, η υπερβολική κόπωση, οι τροφικές αλλεργίες, η έλλειψη θρεπτικών συστατικών, η ανεπαρκής σύνθεση των νευροδιαβιβαστών, ιδιαίτερα της χοληκυστοκινίνης, και η υπογλυκαιμία προκαλούν δυσλειτουργίες στις εγκεφαλικές συνάψεις, με αποτέλεσμα την αδυναμία συγκέντρωσης, τα «κενά μνήμης» και τη μείωση της πνευματικής απόδοσης. Για να λειτουργεί καλά ο εγκέφαλος και για να αποδίδει στο μάξιμουμ της απόδοσής του χρειάζεται μικρά και τακτικά γεύματα κι ένα διαιτολόγιο με υψηλή περιεκτικότητα σε ζωτικά λιπαρά οξέα, σύνθετους υδατάνθρακες, βιταμίνες Β και σίδηρο.

  • Μειώστε: Καφέ, αλκοόλ, ζάχαρη, κόκκινο κρέας, τροφές που περιέχουν ως ενισχυτικό γεύσης ή συντηρητικό γλουταμινικό μονονάτριο (αλλαντικά, κονσέρβες, φαγητά fast food, κινέζικα γεύματα), σιτεμένα τυριά, αναψυκτικά, επεξεργασμένα σιτηρά.
  • Αυξήστε: Λαχανικά και φρούτα κάθε είδους αλλά ειδικά αβοκάντο, ανανά, μπανάνες και ντομάτες και επίσης σπόρους, ξηρούς καρπούς, κρόκους αβγών (όχι παραπάνω από 3 εβδομαδιαίως), ψάρια και θαλασσινά.
  • Προσθέστε σταδιακά στη διατροφή σας: Βούτυρο από ξηρούς καρπούς (π.χ. φυστικοβούτυρο, βούτυρο αμυγδάλου, ταχίνι, κ.ά.), στραγάλια, κολοκυθόσπορους, προϊόντα σιτηρών με την ένδειξη «χωρίς γλουτένη», προϊόντα σόγιας, παπάγιες, ρόδια, κουρκουμά, αρωματικά βότανα.

Ενδεικτικό πλάνο διατροφής

Δευτέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα + 1 φρυγανιά σίκαλης με 1 κουταλάκι βούτυρο αμυγδάλου και 1 κουταλάκι μέλι.

Ενδιάμεσο: 1 μήλο + 2 καρύδια.

Μεσημεριανό: 1 καροτοσαλάτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 φιλέτο γλώσσας με αρωματικά βότανα + 1 βραστή πατάτα + 1 φέτα ανανάς.

Απογευματινό: 1 πορτοκάλι + 2 αμύγδαλα.

Βραδινό: 1 μαρουλοσαλάτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα σούπα με χορταρικά και ρύζι ή ζυμαρικά + 1 μήλο.

 

Τρίτη

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός μήλου + 1 φρυγανιά σίκαλης με 2 κουταλάκια ταχίνι.

Ενδιάμεσο: 1 ακτινίδιο + 3 αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: 1 λαχανοσαλάτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μοσχαρίσιο μπιφτέκι + ½ φλιτζάνι βρασμένο σκούρο ρύζι + 1 φέτα ανανάς.

Απογευματινό: 1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα + 1 μήλο + 3 ξερές παπάγιες.

Βραδινό: 1 ανάμεικτη σαλάτα με λάχανο, καρότο, μαρούλι, ντομάτα, κρεμμύδι, ελιές, λεμόνι και ελαιόλαδο + ½ φλιτζάνι βρασμένο σκούρο ρύζι αναμειγμένο με 3 ψιλοκομμένα καρύδια.

 

Τετάρτη

Πρωινό: 1 ημιάπαχο γιαούρτι αναμειγμένο με 1 κουταλιά ξανθές σταφίδες, ½ μπανάνα και 1 κουταλάκι σουσάμι ή ταχίνι.

Ενδιάμεσο: 1 μπανάνα + 2 καρύδια.

Μεσημεριανό: 1 καροτοσαλάτα με σκόρδο, λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 τόνος από κονσέρβα ελαιολάδου + 1 βραστή πατάτα + 1 φέτα ανανάς.

Απογευματινό: 1 πορτοκάλι + 2 ξερές παπάγιες + 3 αμύγδαλα.

Βραδινό: 1 σαλάτα λάχανο-καρότο με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 φιλέτο κοτόπουλου ή γαλοπούλας περιχυμένο με σάλτσα αβοκάντο και σουσάμι + 1 φέτα ανανάς.

 

Πέμπτη

Πρωινό: 2 μεγάλα κράκερ ολικής άλεσης αλειμμένα με 2 κουταλάκια βούτυρο αμυγδάλου + ½ ποτήρι άπαχο γάλα.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι + 3 αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι βρασμένα καρότα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 φλιτζάνι βρασμένος αρακάς με καλαμπόκι ή ρύζι + 1 βραστό αβγό.

Απογευματινό: 1 μήλο περιχυμένο με ½ κουταλάκι κανέλα + 2 καρύδια.

Βραδινό: 1 φλιτζάνι βρασμένα καρότα + 1 φιλέτο πέρκας με χόρτα και αρωματικά βότανα + 1 φέτα ανανάς.

 

Παρασκευή

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού + 1 φρυγανιά σίκαλης με 1 κουταλάκι ταχίνι και 1 κουταλάκι μέλι.

Ενδιάμεσο: 1 ημιάπαχο γιαούρτι + 1 μπανάνα.

Μεσημεριανό: 1 μαρουλοσαλάτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + μέχρι 1 φλιτζάνι βρασμένα φασόλια με 3 καρύδια + 1 φέτα ανανάς.

Απογευματινό: 1 πορτοκάλι ή 1 μικρό ρόδι.

Βραδινό: 1 σαλάτα λάχανο-καρότο με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μπιφτέκι από κιμά πουλερικών με έτοιμη σάλτσα σόγιας + 1 βραστή ή ψητή πατάτα.

 

Σάββατο

Πρωινό: ½ μπολ μούσλι ξηρών καρπών αναμιγμένο με ½ ποτήρι άπαχο γάλα και 1 κουταλάκι σουσάμι.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι + 2 αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: 1 μερίδα βρασμένο κουνουπίδι με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα ζυμαρικά με σάλτσα μανιταριών και ελιών.

Απογευματινό: 1 ποτήρι μιλκσέικ με άπαχο γάλα, μήλο ή αχλάδι και κανέλα.

Βραδινό: 1 μερίδα βρασμένο κουνουπίδι με λεμόνι + 1 τόνος από κονσέρβα ελαιολάδου αναμειγμένος με καρότα, μαρούλι, κρεμμύδι και σάλτσα γιαουρτιού + 1 φέτα ανανάς.

 

Κυριακή

Πρωινό: Χυμός από 1 πορτοκάλι και ½ γκρέιπφρουτ με 1 κουταλάκι μέλι.

Ενδιάμεσο: Φέτες μήλου και ανανά περιχυμένες με άπαχο γιαούρτι και κοπανισμένα καρύδια.

 

Related Posts