Athens, Greece
211-4076204

ΓΕΝΝΗΣΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ. ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ?

happiness-987394_640

Για να επανέλθετε πλήρως σε «καλή» σωματική και φυσική κατάσταση μετά τον τοκετό, πρέπει να περάσει ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Κατά τη διάρκεια όμως του θηλασμού απαγορεύεται η δίαιτα και οποιαδήποτε έντονη ή μακρού χρόνου άσκηση, ακόμα κι αν δεν έχετε κανενός είδους πρόβλημα.

  • Στήθος: Ο θηλασμός βοηθάει το στήθος να ξαναβρεί τη «φόρμα» του. Με τη διακοπή του θηλασμού το στήθος «μικραίνει» και ξαναπαίρνει το φυσιολογικό μέγεθος που είχε πριν την έναρξη της εγκυμοσύνης. Γίνεται όμως πιο ευαίσθητο, πιο χαλαρό και λιγότερο σφιχτό. Για αυτό η ειδική γυμναστική και τα προϊόντα περιποίησης είναι απαραίτητα.
  • Κοιλιά: Δεν θα πρέπει να γίνει καμιά προσπάθεια εκγύμνασης των κοιλιακών αμέσως μετά τον τοκετό. Στην αρχή συστήνονται οι ισομετρικές συσπάσεις, οι αναπνευστικές ασκήσεις και το ελαφρό μασάζ με ειδικές κρέμες για περιορισμό των ραβδώσεων. Μετά από ένα έως δύο μήνες μπορούν να αρχίσουν ελαφρές ασκήσεις κοιλιακών και ραχιαίων.
  • Πόδια: Μπορείτε να γυμνάζετε τα πόδια και τους γλουτούς σας μερικές ημέρες μετά τον τοκετό. Το περπάτημα, και ειδικά το περπάτημα σε κυλιόμενο διάδρομο που περιορίζει τους κραδασμούς, βοηθάει πολύ. Απλές ασκήσεις ενδυνάμωσης μπορούν επίσης να αποδειχτούν αποτελεσματικές και να σας προσφέρουν την επιθυμητή μυϊκή τόνωση.

Βασική συμβουλή: Μετά τον τοκετό, εφόσον ήταν φυσιολογικός και όχι με καισαρική τομή, αρχίστε τη γυμναστική σας με σχεδόν καθημερινό βάδισμα και αναπνευστικές ασκήσεις. Μετά τον πρώτο μήνα προσθέστε ασκήσεις ποδιών και γλουτών και μετά το δεύτερο μήνα ασκήσεις κοιλιακών και ραχιαίων. Μετά τον τρίτο μήνα μπορείτε να γυμνάζετε όλο σας το σώμα χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Αν έχετε γεννήσει με καισαρική ή αν ο τοκετός σας ήταν πολύ δύσκολος, αρχίστε τη γυμναστική μόνον όταν αισθανθείτε απόλυτα έτοιμες, τόσο σωματικά, όσο και –κυρίως- ψυχολογικά.

Related Posts