Athens, Greece
211-4076204

Η ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ

0247
  • Μειώστε: Σιτεμένα τυριά, αλλαντικά, κονσέρβες που περιέχουν συντηρητικά, καπνιστά ψάρια και κρέατα, ψημένους ξηρούς καρπούς, ντομάτες, ποτά προερχόμενα από ζύμωση, ασπράδια αβγών, χοιρινό κρέας, ζάχαρη, γλυκά, τυποποιημένες σάλτσες, καθώς και τα προϊόντα που περιέχουν μαγιά.
  • Αυξήστε: Λιπαρά ψάρια, θαλασσινά (ιδιαίτερα οστρακοειδή), γαλοπούλα, ζυμαρικά ολικής άλεσης, σκούρου χρώματος λαχανικά, παντζάρια, ακτινίδια, μπανάνες, καρύδια, αποξηραμένα φρούτα (εκτός από σύκα), όσπρια, άψητους ξηρούς καρπούς και σπόρους.
  • Προσθέστε σταδιακά στη διατροφή σας: Πίτουρο βρώμης, πίτουρο ρυζιού, προϊόντα κριθαριού, κεχρί, μύδια, σπόρους σόγιας, αλφάλφα.

Ενδεικτικό πλάνο διατροφής

Δευτέρα

Πρωινό: Αναμειγνύετε κι αφήνετε να μουλιάσουν για 3-5 λεπτά ½ φλιτζάνι μούσλι, 1 κουταλιά πίτουρο βρώμης, 1 κουταλιά σπασμένο λιναρόσπορο, 1 κουταλιά μαύρες σταφίδες και ½ ποτήρι γάλα.

Ενδιάμεσο: 1 μπανάνα.

Μεσημεριανό: 1 μερίδα κολοκυθάκια ή φασολάκια με πατάτες + 5 αμύγδαλα + ½ φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 1 πορτοκάλι.

Βραδινό: 1 φλιτζάνι βρασμένο σπανάκι ή πράσα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα σκουμπρί ή σολομός με λεμόνι.

 

Τρίτη

Πρωινό: Αναμειγνύετε κι αφήνετε να μουλιάσουν για 3-5 λεπτά ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης + 1 κουταλιά μαύρες σταφίδες + 4 αμύγδαλα + 1 κουταλιά σπασμένο λιναρόσπορο + 1 κουταλιά κολοκυθόσπορους + ½ ποτήρι γάλα.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: 1 μαρουλοσαλάτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα άσπρα φασόλια με μπόλικα καρότα και 2-3 καρύδια + ½ φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 2 μικρά πλακάκια πικρή σοκολάτα.

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με αχλάδια και μήλα αναμειγμένη με 1 γιαούρτι.

 

Τετάρτη

Πρωινό: 2 κριθαρένια παξιμαδάκια αλειμμένα με ταχίνι + 1 ποτήρι άπαχο γάλα.

Ενδιάμεσο: ½ ποτήρι χυμός πορτοκαλιού + 3 ξερά δαμάσκηνα + 2 καρύδια.

Μεσημεριανό: 1 λαχανοσαλάτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 φλιτζάνι βρασμένα ζυμαρικά με σάλτσα βασιλικού, ελιές και λίγο τριμμένο τυρί.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι αναμειγμένο με ½ ψιλοκομμένη μπανάνα.

Βραδινό: Σαλάτα παντζαριών με ελαιόλαδο + 1 φιλέτο γαλοπούλας + 1 ψητή ή βραστή πατάτα.

 

Πέμπτη

Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά πρωινού ή μούσλι αναμειγμένα με ½ ποτήρι χυμό μήλου.

Ενδιάμεσο: 1 ημιάπαχο γιαούρτι + 1 ακτινίδιο.

Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι βρασμένα καρότα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα αρακάς με 1 μικρό κομμάτι μοσχάρι + ½ φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 1 πορτοκάλι.

Βραδινό: 1 σαλάτα λάχανο-καρότο με σκόρδο, λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα γαρίδες ή μύδια σαγανάκι + ½ φέτα ψωμί.

 

Παρασκευή

Πρωινό: ½ φλιτζάνι μούσλι μουλιασμένο σε νερό κι αναμειγμένο με 1 κουταλιά σταφίδες, 3 ξερά δαμάσκηνα και 1 κουταλιά ηλιόσπορους.

Ενδιάμεσο: 1 μπανάνα περιχυμένη με κανέλα.

Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι λάχανο ή βρασμένα λαχανάκια με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα ρεβίθια σούπα με ωμό κρεμμύδι και λεμόνι + ½ φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 1 μήλο περιχυμένο με σταγόνες λεμονιού και κανέλα.

Βραδινό: Ανάμεικτη σαλάτα με λάχανο, μαρούλι, κρεμμύδι, λεμόνι και ελαιόλαδο + ½ φλιτζάνι ρεβίθια + 1 αβγό βρασμένο σφιχτό.

 

Σάββατο

Πρωινό: 2 ψημένες φέτες ψωμιού αλειμμένες με 2 κουταλάκια μέλι και περιχυμένες με 2 κουταλάκια ηλιόσπορους ή σουσάμι.

Ενδιάμεσο: 1 πορτοκάλι.

Μεσημεριανό: 1 μερίδα χόρτα, κατά προτίμηση σπανάκι ή πράσα ή παντζάρια, με λεμόνι ή ξύδι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα σαρδέλες φούρνου με ντομάτα + ½ φέτα ψωμί.

Απογευματινό: 1 μήλο ωμό ή ψημένο και περιχυμένο με άπαχο γιαούρτι.

Βραδινό: 1 μερίδα χόρτα με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 φλιτζάνι βρασμένα ζυμαρικά με σάλτσα ντομάτας (μην βάλετε τριμμένο τυρί!).

 

Κυριακή

Πρωινό: Φρουτοσαλάτα με πορτοκάλι, μήλο και αχλάδι ή ανανά + ½ ποτήρι ημιάπαχο γάλα.

Ενδιάμεσο: 1 κριθαρένιο παξιμαδάκι αλειμμένο με 1 κουταλάκι ταχίνι.

Μεσημεριανό: 1 σαλάτα λάχανο-καρότο με λεμόνι και ελαιόλαδο + 1 μερίδα ψητό κοτόπουλο με δεντρολίβανο και πατάτα.

Απογευματινό: 1 κομμάτι ανθότυρο (περίπου 50 γραμμ.) χτυπημένο στο μπλέντερ μαζί με 1 κουταλιά πίτουρο βρώμης, 2 ξερά δαμάσκηνα και 1 κουταλάκι μέλι.

Βραδινό: 1 ανάμεικτη σαλάτα με διάφορα λαχανικά, κομματάκια βραστού κοτόπουλου, καρύδια, φιστίκια και σάλτσα γιαουρτιού.

Related Posts