Athens, Greece
211-4076204

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

chocolate-schokalodentafel-chocolate-bars-dark-chocolate-40845

Την αποκαλούν «γλυκό της παρηγοριάς», διότι διαθέτει την ικανότητα να αμβλύνει την αντίδραση τού οργανισμού στο χρόνιο στρες.

25 γραμμ. πικρής σοκολάτας μας παρέχουν:
Ενέργεια (θερμίδες) 132
Πρωτεΐνες (g) 0,5 (2%)*
Λιπαρά (g) 7,5 (50%)
Υδατάνθρακες (g) 15,7 (48%)
Χοληστερίνη (mg) 8
Βιταμίνη Ε (mg) 0,3 (3%)**
Ασβέστιο (mg) 84 (10%)
Κάλιο (mg) 59 (2%)
Μαγνήσιο (mg) 8 (3%)
Σίδηρος (mg) 0,3 (2%)
Ψευδάργυρος (mg) 0,5 (3%)
Αντιοξειδωτικά (ORAC) 3250 (108%)***
Καφεΐνη (mg) 25
* Ποσοστό επί των συνολικών θερμίδων

**Ποσοστό επί της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης (ΣΗΠ)

*** Δεν υπάρχει συνιστώμενη πρόσληψη

Πραγματικά, όταν το άγχος μάς κυριεύει, η κατανάλωση λίγης σοκολάτας αποκαθιστά τις θρεπτικές ελλείψεις των «δεξαμενών ενεργείας» του οργανισμού και τροφοδοτεί τον εγκέφαλο με ουσίες που βοηθούν το νευρικό σύστημα να χαλαρώσει.

Ωστόσο, η συχνή ή σε μεγάλες ποσότητες κατανάλωση σοκολάτας μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία τροφοεξάρτησης και να οδηγήσει στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Αν λοιπόν παρατηρήσετε ότι δεν μπορείτε να κάνετε ούτε μέρα χωρίς αυτήν ή ότι τα κιλά σας πολλαπλασιάζονται, πρέπει να βρείτε άλλους τρόπους για να χαλιναγωγήσετε το άγχος.

Οι ειδικοί προτείνουν να μην καταναλώνουμε περισσότερα από 20-25 γραμμάρια σοκολάτας τη φορά, κι αυτό όχι περισσότερες από 1-2 φορές εβδομαδιαίως, και να προτιμάμε τις σοκολάτες που περιέχουν περισσότερο κακάο και λιγότερο γάλα.

Ιδιαίτερα καλή επιλογή είναι η πικρή σοκολάτα με πάνω από 65% κακάο, η οποία περιέχει περισσότερα φλαβονοειδή και μαγνήσιο και λιγότερη ζάχαρη. Τα φλαβονοειδή είναι αντιοξειδωτικά συστατικά που ενισχύουν τα τοιχώματα των αγγείων, ενώ επίσης συμβάλλουν στη μείωση της ολικής χοληστερίνης του αίματος, βοηθώντας έτσι πολύ στην πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων.