Athens, Greece
211-4076204

Όταν το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να σέρνεσαι στα πατώματα…

pexels-photo-4498168

Για μερικούς η ιδέα της άσκησης μοιάζει ουσιαστικά με την αναρρίχηση στο Έβερεστ (χωρίς παπούτσια).

Εάν έχετε ενέργεια μόνο για να κυλιέστε στο πάτωμα εδώ είναι μερικές  ασκησούλες που θα ξυπνήσουν το σώμα σας με λιγότερο πόνο και ελάχιστη προσπάθεια.

Θα χρειαστείτε ενα roal foam(κύλινδρο)

 

και με τον δεξί αστράγαλο να ακουμπά πάνω στο αριστερό γόνατο μετακινήστε το βάρος σας ελαφρά μπρος πίσω πάνω στον κύλινδρο μετρώντας μέχρι το 25. Στη συνέχεια χαλαρώστε για 15”

Επαναλάβετε το αντίθετο πόδι, κάνετε 2 σετ από κάθε πλευρά.

Επαγγελματική συμβουλή:Κρατήστε τα χέρια σας ελαφρώς λυγισμένα.

2. Άνω πλάτη

Χρησιμοποιήστε τα πόδια για να μετακινήσετε τον κύλινδρο πάνω κάτω κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης μεταξύ μέσης και άνω πλάτης. Κάνετε 2 σετ των 20.

Τip :Σταματήστε όταν ο κύλινδρος φτάσει στις κορυφές των ωμοπλατών σας ,μην κυλάτε μέχρι το λαιμό.

3.Κάτω πλάτη

Κρατώντας τους κοιλιακούς σφιχτούς , χρησιμοποιήστε τα πόδια για να μετακινήσετε την ουρά μπρος πίσω για 1-2΄’ κατά μήκος της μίας πλευράς της κάτω πλάτης. Αυτό είναι μία επανάληψη. Κάνετε 20 επαναλήψεις και, στη συνέχεια επαναλάβετε στην αντίθετη πλευρά .

Κάνετε 2 σετ σε κάθε πλευρά.

Επαγγελματική συμβουλή: Κρατώντας το ένα χέρι στην κοιλιά σας θυμίζει να κρατήσετε τους κοιλιακούς απασχολημένους.

4. Πτώση γονάτου.

Ξαπλώστε και απαλά γυρίστε  τα γόνατα στην μία πλευρά .Πάρτε 5 βαθιές αναπνοές και μετά επιστρέψτε στο κέντρο .

Επαναλάβετε στην αντίθετη πλευρά.

Επαγγελματική συμβουλή: Κρατήστε το πάνω μέρος του σώματος σας ακίνητο.

Κάθε μία από αυτές τις mini ασκήσεις  διάρκειας 5΄-10΄είναι εγγυημένες ότι θα ανεβάσουν την ενέργεια σας και θα ξυπνήσουν το σώμα σας .Εnjoy

Related Posts