Athens, Greece
211-4076204

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΩ ΤΙΣ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ ?

pexels-photo-7142968

Είναι καλοκαίρι και το σουβλακάκι στην πλατεία ή στο χέρι , όπως και ένα κομμάτι πίτσα είναι πολύ πιθανόν να σας παρασύρει. Όμως η ζυγαριά λέει πάντα την αλήθεια και οι θερμίδες που καταναλώσαμε πρέπει να καούν  Δύσκολα όμως φαντάζεται κανείς πόσες θερμίδες έχουν τα αγαπημένα μας πρόχειρα φαγητά και πόσο κόπο χρειάζεται για να τις κάψουμε. Εμείς θα σε ενημερώσουμε και από εκεί και πέρα οι επιλογές δικές σου…

Μεγάλη πίτσα

Περιέχει περίπου 2.000 θερμίδες και για να την κάψεις θα χρειαστεί να κάνεις κολύμβηση για δύο ώρες και τριάντα λεπτά , ανάλογα με το στιλ και την ένταση βέβαια.

Μπέργκερ με τηγανητές πατάτες

Κατά μέσο όρο περιέχει 900 θερμίδες και για να τις κάψεις θα πρέπει να τρέξεις εννέα χιλιομετράκια .

Νουντλς και γαρίδες

Μια μεγάλη μερίδα από το συγκεκριμένο πιάτο έχει περίπου 1.200 θερμίδες και για να τις κάψεις θα χρειαστούν 2 ώρες και τριάντα λεπτά ρακέτες στην άμμο .

Πατάτες με λιωμένο τυρί

Περιέχουν γύρω στις 350 θερμίδες και για να τις κάψεις θα πρέπει να κάνεις ένα απλό αερόβιο πρόγραμμα για μια ώρα

Σουβλάκι με πίτα και γύρο

Περιέχει 300 θερμίδες και επειδή είμαστε σίγουροι πως αποκλείεται να πάρεις μόνο ένα και μακάρι να μην πάρεις και αναψυκτικό,  θα χρειαστείς μία ώρα στο ελλειπτικό μηχάνημα.

Σουφλέ σοκολάτας

Περιέχει περίπου 500 θερμίδες και θα πρέπει να κάνεις μια  ώρα functional για να το κάψεις

Αν αποφασίσεις να το ρίξεις έξω και να συνοδεύσεις το “αμαρτωλό” σου γεύμα με ένα μεγάλο ποτήρι μπίρα των 250 θερμίδων θα πρέπει να προσθέσεις στο πρόγραμμα γυμναστικής σου και 25 λεπτά τρέξιμο, ενώ αν επιλέξεις ένα ποτήρι κόκκινο κρασί θα πρέπει να προσθέσεις 45 λεπτά περπάτημα για να κάψεις τις 70 θερμίδες του.

Βέβαια μην ξεχνάς πως , όπως δεν αδυνατίζεις τρώγοντας ένα βράδυ σαλάτα , έτσι δεν παχαίνεις τρώγοντας μια μέρα σουβλάκια

 

Related Posts